Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 20:55 - "писмо" изповед
Автор: dalo Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1114 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 10.04.2011 19:08


До моята скъпа, красива ... :

Пиша ти писмо. Точно така - стандартно писмо. Това е позабравено изкуство. Като лъскането на бастуна… Мамка му.

Искам да ти призная нещо. Отначало не те харесвах. Ти беше едно досадно леке. Ухаеше приятно. През повечето време. Но не ми обръщаше внимание. Което някак си ме обиждаше. Бяхте ти и майка ти срещу останалите. ...
Скитах се, занимавах се с разни неща, ... Не проумявах, че човек се променя, ... Не помня кога точно всичко се промени. Само знам, че се случи. В един момент бях непроницаем. Нищо не можеше да ме трогне. А в следващия - сърцето ми биеше извън гърдите ми, изложено сред природата.

Да те обичам ми беше най-силното, емоционално и болезнено изживяване. Даже беше почти нетърпимо. Като твой ..., тайно се заклех да те пазя от другите. Никога не осъзнавах, че аз бях този, който най-много те наранява.

Като се замисля, сърцето ми се къса. Основно, защото не виждам как може да се гордееш с мен. Как да можеш!? ...  дете в мъжко тяло. Грижа го е за всичко и нищо едновременно. Има велики мисли, но слаби действия.

Нещо трябва да се промени.

Нещо трябва да се направи.

Става тъмно.

Толкова тъмно, че не се вижда.
________________________________________________________________________

Извадка от втори епизод на четвърти сезон на сериала Калифорникейшън (Секс до дупка / Калифорницизъм / ... както и още да го превеждат)!


 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dalo
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 37052
Постинги: 10
Коментари: 21
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930